Lite information

  • Eftersom vi är något handikappade i fantasin (varför ha fantasi när det finns internet) så tar vi gärna emot förslag på uppdrag. Om du som läser har ett önskeuppdrag så är det bara att skriva i kommentarsfältet under något inlägg, så får vi se vad som händer.

  • Rantamäki och jag har inte diskuterat ämnet med gästuppdrag. Men eftersom jag är en morsa med auktoritet så bestämmer jag att det kommer att förekomma.

  • Den fula skiten vi kallar header (äh, så ful är den inte. Jag är bara avundsjuk för att Rantamäki kunde göra det och inte jag) håller på att proffsas till av Matt Mustang och byts snart ut.

Ja, till sist är det bara att konstatera att nu är det igång. Lycka till.

/Kissapan

Kommentarer
Postat av: Mattis

Den är bytt nu...

2008-06-25 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0