Straffingrar?

I gårkväll ringde Kissapan mig med panik i rösten och pep nåt om att hon inte ville åka båt i hiphoputstyrsel. Eftersom jag inte alls låg på soffan och sov när hon ringde så kallade jag henne bara mes och sen var samtalet typ över. Sen dess har jag inte hört av henne så jag vet inte hur det gick.
Idag efter jobbet satt jag på broken med ett gäng coola människor och slevade i mig glass och då såg vi Kissis och Matt M köra förbi så jag vet åtminstone att hon lever.
Jag och det coola gänget började iaf diskutera straff ifall det nu är så att hon bangade. Strafftumme är för enkelt den här gången, speciellt för Kissapan som har ett helt batteri av slavar hemma som kan hjälpa henne med livets alla svårigheter. Så enkelt får hon helt enkelt inte komma undan. Då kläckte Jonte idén om straffingrar!

Om det nu är så att Kissis inte har utfört sitt klädsamma uppdrag så får hon banne mig straffingrar i ett dygn.



Om det nu är nån som inte fattar vad straffingrar är så är det alltså samma som strafftumme. Fast tvärt om
.


/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-07-27 @ 20:43:02
Postat av: Emma

Vad är strafftumme för nåt? Jag har funderat på det ett tag men inte kommit på vad det kan vara :)

2008-07-27 @ 20:43:52
Postat av: Rantamäki

Emma:

Här kan du läsa om strafftumme och andra regler: http://www.klartduvagar.se/category/regler.html

2008-07-27 @ 21:49:35
URL: http://www.klartduvagar.se
Postat av: Lea

Jag och Mia tycker att...

skit i det.. vi har suttit pa polisstationen i fem timmar ikvall och det ar inget som slar att nar Mia gav sitt vittnesmal sa raggade kommisarie blablabla pa Lea och var.... haha! HOCKEYFRILLA!

2008-07-28 @ 09:22:27
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0