Tja.. Vad säger man?

Jag vet lika lite som er, antagligen mindre till och med. Grejen är att Klart du vågar-bloggen går ut på att få och utföra uppdrag och detta krävs det minst två personer för. Eller en som är jävligt schizofren.

Jag skulle kanske kunna fylla ut några inlägg här med "mellansnack" så där som vi har gjort tidigare men grejen är att jag redan har en blogg att skriva tomt skit i. Klart du vågar skulle vara något annat.

Alltså är även jag på time out just nu, en ofrivillig sådan. För att bli time in igen behövs något av följande:
            1. En vikarie

            2. En motivationscoach

            3. En robot

            4. En zombie

            5. En slav

Eller nåt. Nån som har nån idé?

 

/Rantamäki


Kommentarer
Postat av: Patrik

Kan du inte ge dina bloggläsare uppdrag? Så man får skicka in resultat när man utfört det. Givetvis som nån form av tävling där först utfört och redovisat uppdrag vinner.

2008-08-25 @ 22:09:23
Postat av: Sara

jaa! det var en jättebra idée :D

2008-08-25 @ 22:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0