Jävlar i min låda vad hon bloggar loss!

När man drar ur proppen på Kissapan finns det tydligen ingen hejd på henne. Bra skit!

Själv orkar jag knapt tänka just nu, det är för mycket runt omkring. Antagligen kommer detta att gå över nästa vecka och då ska jag blogga ikapp. Eller inte, dumt att lova för mycket nu..

Det blev iaf ingen utgång för mig igår och tydligen så missade jag inget. Medelåldern här i byn är just nu 17,5 år. Vad hände med alla snygga bikers i min ålder? Nu verkar det bara vara småsmisk ute i backarna.



Imorgon är det då som sagt dags för sminkfest, jag letar förtvivlat efter min svarta kajalpenna som jag vet att jag ska ha nånstans, jag försöker även att hitta ett "heltäckande" läppstift som inte ser förjävligt ut. Jag är ju som drottningen av läppglans, läppstift är inte min grej.

Jaja, det löser sig nog. Som tur är så öppnar jag inte förrän 12 imorgon vilket innebär att jag inte behöver gå upp extra tidigt för att hinna sminka mig. Det räcker med att jag skiter i att ta sovmorgon. Jag räknar med att det kommer att ta en timme för att få på allt det smink som jag har planerat, en och en halv om jag är väldigt trött..
Det återstår att se helt enkelt.




/Rantamäki



Tillägg: Med bikers menar jag såna här, inte såna här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0