Fullt upp!

Vet ni, jag har sjukt mycket just nu, jag hinner inte med något veckouppdrag.. Har inte berättat det för Kissapan än men jag misstänker att hon spelar på samma planhalva som mig i detta. Ni får ta det helt enkelt, att det kanske inte blir två uppdrag i veckan dessa veckor men jag lovar att vi ska försöka med ett per vecka iaf! Det har jag inte heller pratat med Kissis om men jag bestämmer härmed att hon tycker som jag. Jag gillar att bestämma, har ni märkt det?

Jag ska iaf göra allt vad jag kan för att klart du vågar inte ska drabbas av den beryktade bloggtorkan. Den tycker vi ju inte om men som sagt, schemat är lite för fullt för flera dagar långa uppdrag just nu. Det kommer att bli bättre men jag drar hellre ner på tempot lite än tar total semester. Snart kommer Kissapan dessutom att lämna landet igen och bege sig till drottningdömet storbritannien, hon påstår att det inte finns internet där men jag tvivlar. Sist jag var på besök i detta lilla land fanns det minsann både internet och andra moderniteter såsom vattenklosett och pincett med inbyggd lampa. Men det är klart, det är snart två år sen, mycket kan ha förändras på den tiden.

Hur som helst, det kanske blir lite ont med uppdateringar vissa dagar men vi försvinner inte, ni blir antagligen aldrig av med oss.


/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: Daniel

Äsh då, klart ni hinner med ett litet uppdrag.

Typ som att varje gång ni köper snus/cigg så ska ni ivrigt visa leg även om de inte frågar om det.



Eller att skriva alla sms med CAPS hela helgen.

2008-08-07 @ 03:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0