Uppdrag Kiss & Make Up

Rantamäki ska i helgen som uppdrag sminka sig.

Jag själv är inte den som sminkar mig till vardags, men det är Ranta. Men nu ska det till det där "lilla" extra.

Sminkiningen ska inte vara horig eller ful, det ska bara vara mycket. Mycket mascara, mycket ögonskugga, mycket puder, mycket rouge och framför allt LÄPPSTIFT i färg, så klart. Det skall synas att det är ett lager.

Detta skall bäras under jobbtid. Inget övrigt. Vardgaskläder, helst sneakers på fötterna och vanlig frisyr. Inget extravagant alltså. Förutom sminket.

Fotas så klart som redovisning. Skriv gärna ner roliga händelser, kommentarer osv som händer under dagen. Men, eftersom det är svårt att förmedla en sminkkaka på bild så kommer det att komma in spioner under dagen, avsedda att Rat n´tell om du har för lite smink på dej.

Skall utföras under helgen.




/Kissapan

P.S Inget färgat läppstift? Buhu, det finnns att låna, jag har tex chockrosa zinkpasta.

Kommentarer
Postat av: Rantamäki

Darn! Fixar det imorgon när jag öppnar sent så slipper jag gå upp en timme tidigare..

2008-08-09 @ 11:18:13
URL: http://www.klartduvagar.se
Postat av: Kissapan

Då gör vi det tillsammans! Nästan iallafall, för jag är klar när du kommer upp ur sängen!

2008-08-09 @ 16:41:17
URL: http://klartduvagar.se
Postat av: Rantamäki

Åhh jag ÄLSKAR att göra det tillsammans med dig!

2008-08-09 @ 17:03:57
URL: http://www.klartduvagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0