Gästuppdrag Kiss n´tell

Okej. Jag hittade lite motivation under sängen här i Uschtersund. Tydligen lämnade jag kvar den sist jag var här, men svärföräldrarna tyckte att jag redan hade tillräckligt hemmavid och lät den ligga.

För att uppdatera er med vad som hände i Ldn så börjar jag med det första gästuppdraget, Slirig fick Kiss n´Tell där hon skulle hångla upp 10 killar under kvällen. Tyvärr var det dömt att misslyckas. Det är inte så lätt som man kan tro att vara med systrarna Kissapa.

Fördrink på Cast-le, som jag fick lärar mig av Londonborna att det ska uttalas. Skönt, så man slipper göra bort sig med svengelska.



Tyvärr kunde vi inte ge Slirig det stöd och den uppmuntran hon behövde inför uppdraget eftersom vi hade en liten bajskorv att leka med. Här simmar den i min öl.


Vi hittade två killar som var dugliga som offer, men när jag och Slirig skulle gå iväg och reka kom det fram en lite homosexuell man som såg att jag hade brutit av en nagel. Då bet han av den och spottade ut den på biljardbordet. Man skulle kunna säga att vi kom av oss i hennes planerade hångeloffensiv. Fast vi bjöd den homosexulella mannen på fest, men han kom aldrig.

Vi bad Slirig att visa sin bästa min, den som skulle få alla killar på fall:



Sen gick vi vidare till The Good Mixer för att hitta ett hårdrocks-kap åt Slirig. Något hon inte direkt gillade. Hon sa att hon ville åtminstone ha någon som borstat tänderna under dagen eller alternativt kammat sig under de senaste 3 åren. Några sådana hittade vi inte. Vi tyckte att hon kunde hångla upp Mike, det tyckte inte hon.



Jag försökte liva upp stämmningen med diverse sexanspelningar. Det funkade inte heller.


Till slut gick Slirig hem. Grät gjorde hon också. Strafftummarna kommer jag till senare.

/Kissapan

Kommentarer
Postat av: Mary-Jane

Ja men jag var ju snygg iaf!! XD

Vad hände egentligen den kvällen?? Visst blev det Cro bar då också! Haha, minnet är bra men KORT!

2008-08-20 @ 12:38:25
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: Kissapan

Ja, Cro med Ben.. Tänkte lägga upp lire fler bilder senare.

2008-08-20 @ 15:25:43
URL: http://klartduvagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0