Ja vad har hänt med oss?

Sofie ställde just den frågan och jag har fan ingen aning. Här är en av sakerna som har hänt:



Helt oplanerat åtog jag mig att utföra uppdrag nr 176 ur boken som jag nämnde för ett par veckor sen. Det kändes lite sådär faktiskt, jag vart sjuk som en kille. Otroligt ofräscht och ohärligt var det. Nu är det dock bättre.

Detta är ingen bra ursäkt för att låta klart du vågar dö bloggdöden men jag gillar ändå inte ursäkter. Tyvärr har jag inget bättre svar och ingen bättre förklaring.


En sak har jag dock lite dåligt samvete över. Jag gav ju er läsare ett par uppdrag att välja mellan som en tävling. Detta var Patriks idé och jag tyckte att det lät smart för att hålla bloggen igång under Kissapans (oändliga?) bloggpaus. Dessvärre var det ingen som levererade något utfört uppdrag, det var skittyst i mailboxen så till slut så slutade jag kika där 20 gånger om dagen. Då small det till.

Bloggens nya hjältinna heter Hillevi och hennes uppdragsredovisning ska jag slänga upp här alldeles strax.



/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: alx

hej du vart finns den där boken att köpa, jag minns att jag sett den någonstanns, men det kan vart någon av mina kompisar som haft den. Och hur mycket kostar böckerna. För jag är mycket intresserad av den, eftersom det blir ungefär som en dagbok som man läser 20 år senare.



ja det kanske bara är jag som tänker så men jag skulle vara väldigt glad om jag fick svar. tack :)

2009-01-08 @ 00:07:14
URL: http://alxisafake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0