Ja ni..

Jag tänkte sätta mig och redovisa mitt liv som vänsterhänt men vad fan, det känns inte kul. Uppdraget som sådant är det inget fel på men för mig var det inte särskillt svårt, jag tillbringade för typ två år sen sammanlagt nästan ett år med gipsad högerhand så jag är något av en mästare på att använda "fel" hand till det mesta. Sminka mig, tvätta håret, toalettbesök, öppna konservburkar, knyta skosnören, osv.

Grejen är att det känns så jävla krystat att jag ska sitta och redovisa uppdrag på en blogg som har begått harakiri. Jag är ledsen men det är inte samma sak utan Kissapan och jag har heller inte hittat någon stand in för henne. Jag kan inte svara på vad som har hänt för jag vet inte men det är väl helt enkelt så att Kissis inte finns mer. Alltså personen bakom finns fortfarande, hon har inte dött eller nåt men den här bloggen behöver inte två vanliga svennar, den behöver Kissapan och Rantamäki.


Jag har dragit mig länge för att skriva detta inlägg, det känns jätteelakt mot er tappra själar som fortfarande kikar in här regelbundet men det känns ju minst lika elakt att låta er gå och vänta på något som (som det ser ut just nu) inte kommer. Vi kan väl helt enkelt komma överrens om att vi stoppar här?

Jag tänker inte skriva något i sten, vi kanske kommer tillbaka någon dag, men just nu blir det inget mer. Ett tips är ju att ni lägger till klart du vågar på bloggkoll eller någon liknande sida så missar ni inte någon eventuell återkomst. Jag ska försöka att slänga in en ikon i menyn om detta men jag vet att ni är smarta nog att fixa detta själv annars.

Jag bloggar vidare som vanligt på min mindre utmanande blogg så får ni abstinens är ni välkomna dit. Annars finns det massor med andra bloggar som ni kan hänga på.





Nu börjar detta inlägg att bli långt och tradigt så jag säger tack alla för den här sommaren! Förhoppningsvis ses vi igen i framtiden.

/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: Soya

hej, hittade dig i en kommentar hos designadinblogg.se. Du hade samma problem som mig när du flyttade över din blogg till din domän. Hur löste du problemet?



MVH Soya

2008-10-23 @ 11:22:34
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Saado

Tja! Såg att du hade skrivit till "Designadinblogg" om att du hade problem i början eftersom det stod "Xxxx.se is hosted by one.com".. hur löste du detta problem?



Väldigt Tacksam för svar. :)

Skicka svaret till msn eller mail, Sir[email protected]

2008-11-12 @ 16:46:13
URL: http://kristersaado.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Hej!

Ser att du flyttat din blogg till en egen domän.

Försöker också men lyckas inte allt för bra.

Behövde du ändra något på domänen eller bara på din blogg?

Jag hamnar på någon ”mellan” sida och det är allt..

Hur lång tid kan det ta på ett ungefär?

Tack på förhand!

// Alessandra

2008-12-07 @ 21:07:12
URL: http://issylee.blogg.se/
Postat av: Natalie

asså kan du hjälpa mej? det går att göra en ny kategorie.. men inte att flytta inläggen dit.. finns ingenstanns där man gör det.. har gjort exakt som på designbloggen.. efter hur han har förklarat.. men det går inte :/ kram Natalie

2009-01-04 @ 04:58:01
URL: http://heroinismydrug.blogg.se/
Postat av: Elina

Fin blogg!

Lägga till varandra på bloglovin och följa varandras bloggar? *)



XoXo

2009-07-14 @ 00:08:27
URL: http://klassensfru.blogg.se/
Postat av: Ebba Martensson

Tankte att jag lagger en kommentar och sager hej :)

2011-09-25 @ 03:40:23
URL: http://billiga-webbhotell.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0