Välkammad utter!

Ja ni, jag vet inte riktigt.. Jag slet hela dagen med att klämma in uttrar, taxar och annat trams i mina konversationer med kunder men det blev inte så mycket av det. Dels för att det var så mycket som lät runt omkring så det var svårt att få till klipp där det faktiskt hördes vad jag sa och dels för att jag inte vågade filma kunderna (det kändes som inte ok helt enkelt). Nu ser det mest ut som om jag står och pratar med mig själv, vilket jag iofs brukar göra ganska ofta.. Jaja, vi får väl se vad Kissapan har att säga om detta imorgon.

Jag fick för mig att det inte går att höra vad jag säger, därför slängde jag på text. Det ser väldigt -95 ut men det bjuder jag på. Det tog mig en timme att fatta hur jag skulle göra för att lägga på text och sen en timme till för att faktiskt få dit den. Egentligen ville jag använda mitt favvotypsnitt windings men så många timmar orkade jag inte sitta.




Klart och betalt!

Kommentarer
Postat av: Zanna

Hahaha

2008-07-11 @ 08:24:44
URL: http://mammazion.blogspot.com
Postat av: Lea

Du kan ju "cencurera" deras ansikten!

2008-07-11 @ 14:41:36
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0