SMS-roulette

Rantamäki skall under kvällen spela SMS-roulette.

Regler:

3 sms till 3 killar i hennes telefonbok. Numrena på killarna kommer hon att ta fram med hjälp av tärningar. Alltså kille nummer fem i telefonlistan, osv.

Hon får skippa släkt. Annars kanske det blir lite konstigt.

Ingen övrigt kontakt med killarna får förekomma under 24 timmar. Hon år alltså inte svara på varken samtal eller sms.

Sms nr 1: "Hej och tack för senast! Du bör uppsöka läkare, det har jag gjort. Hepåre"

Sms nr 2: "Du, vi måste prata ring."

Sms nr 3: Jag är så jävla besviken! Tror inte du att ditt snack når fram till mig..."

Så. När detta är publicerat sitter Rantamäki i en bil, på väg hem till oss för grillfest. Hon kommer att få uppdraget på papper, jag kommer att filma det hela. Videoredovisning kommer imorgon alltså!

/Kissapan

P.s för er som känner Rantamäki och får ett sms, spela med för sjutton! Bombardera henne med sms! Agera!

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

kikar förbi

2008-07-12 @ 19:17:29
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0