Redovisning

Tummarna dröjer med redovisning av förklariga skäl.

1. Jag har inte haft några tummar att dra nytta av.
2. Konstigt nog höll vi ut rätt länge igår, som sig bör, därför är jag något trött idag. Har gjort detta för att vara exakt: suttit. Luggit (inte det sexuella). Gått säkert 500 steg. Hängt tvätt, en gång. Tittat på när Matt lagat mat.

Snubblade förresten över något roligt. Det är tydligen ett pågående bloggkrig där ute i internetet. 1000apor mot Sveriges rap-elit, som det tydligen finns. Så här skriver Ken Ring:

" ps: Till shulman, akta er.
Man kan få stryk för småsaker i denna värld.
Anmäla e fett keff men att slå sönder är nog mer rätt.
Folket, ni vet vad ni ska göra. 1"


Visst kan man inte låta bli att förundras över den svenskan han svänger sig med? Kens sätt att sammansätta ord till meningar är helt makalöst. Jag säger då det, mannen har fanatasi, det ser man på hans sätt att skriva. Läs gärna igenom bloggen så fattar ni.

Jag kommer i alla fall att följa kriget som en liten utrikeskorrespondens i Afganistan, ihopkrupen i en ittebitte liten grotta för att inte vara i skottlinjen. Sånt gillar jag.

/Kissapan

P.S Snusmumriken kommer med en mer genomförlig redovisning imorgon också. Fullspäckat schema helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Said

Jag förundras över ditt sätt. Du säger att Ken Ring skriver dåligt, men du skriver ju inte direkt som Strindberg du heller. Nej, detta gillar vi icke.

Håller dock med om resten. Har legat i den här lilla grottan i två dagar nu. Puss påre.

2008-07-22 @ 00:37:45
URL: http://saidfunderar.blogspot.com
Postat av: Kissapan

Haha. Jag tycker att det är tur att jag inte skriver som Strindberg. Då skulle jag vara död.

2008-07-22 @ 10:02:18
URL: http://klartduvagar.blogg.se/
Postat av: Kissapan

Just det, glömde att berätta att min favoritsport är att kasta sten i glashus.

2008-07-22 @ 10:59:52
URL: http://klartduvagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0