Redovisning Lady Mix-A-Lot

Sitter på tåget nu, klockan är 09.31, har inte ätit något som inte har varit flytande på över ett dygn. Uppdraget slutar ikväll klockan 19.00.

Frukosten bestod av en Naturdiet, kaffe och Froosh. Det är konstigt att det faktiskt smakar gott bara för att man är hungrig, Naturdieten alltså. Jag fattar inte hur människor överlever.

På avföringsfronten intet nytt. Bajsade igår efter frukost, hoppas på underverk av kaffetåren. Jobbigt för mina medresenärer.

Tåget avgick från Östersund klockan 05.54, konstig tid, så när vi kom på tåget så somnade jag iallafall snabbt. Matt Mustang tycker att han aldrig kan sova på varken tåg eller i bilar så han somnade efter en kvart. Jag hoppade över till sätet bredvid för att kunna bre ut mig något, glömde dock att jag har en kort kjol på mig. Efter en stund vaknade Matt upp och stirrade på mig tills jag vaknade till. "Man ser ditt sköte" sa han bara, vände på huvdet och somnade om. Tack älskling, skyl mig istället.

Det är fint det här med tåg ändå, jag gillar att åka tåg. Man får göra det man helst vill hur mycket som helst: läsa, sova, äta (inte just den här gången, men iallafall). Tyvärr har dom även på tågen uppfunnit internet. Satan.

Just det! Middagden igår var grönsakssoppa, Matt Mustang var barmhärtig nog att köpa hem ingredienser innan jag visste vad uppdraget skulle vara. Man kan ju tro att det ska vara det som är mest okej att mixa, men nej. Det blev som en löslös rotmos. Mättande, jag åt upp nästan hela portionen, men inte särskilt eggande.

Jag ser fram emot kvällen. Det ska bli intressant om vi kommer i närheten av något ölhak och se hur många klunkar öl jag hinner med innan det slår till. Det kan inte krävas mycket efter en flytande / mixad diet i 48 timmar! YEAH! Billig kväll med andra ord. Imorgon fortsätter färden mot Gbg i bil. Jag och Matt ska checka in på det fashionabla Hötell Günnar någon gång under eftermiddagen, och sen är det ölhäng, Liseberg och Bruce för hela slanten.

Bilderna kommer senare, har laddsladden i väskan.

/Kissapan

P.S Jag har ingen egen blogg, det är därför jag våldtar denna. Rantamäki däremot har fullt upp med sin egen blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0