Och nu, till någonting helt annat.

Kollade igenom en herrans massa bilder någon dag när jag hade tråkigt. Kan tänka mig att det var under Toalett-arresten. Hittade en bild och började fundera på killar och det här med att pinka in reviret.

Bilden som jag ska visa för er nu är tagen för bra precis 6 år sedan, en sommarnatt, Stråket hade precis öppnat fast stängt för kvällen. Jag hade givit mitt hjärta i forma av en liten sak i gummi till Matt Mustang för att han skulle sätta i sin Opel och vi var o k r i s t e l i g t fulla.

Så här visade han tillbaka sin kärlek.



Jag sover på riktigt, riktigt.

Jaha, vad ska man göra? Jag gick tillochmed på Rimi med det där i pannan, inget sa han. Det var bara att gifta sig med karln, ett sådan matchning finns nog bara i himlen.

Tack och godnatt.

/Kissapan

P.S Hoppas att ni spyr nu.

Kommentarer
Postat av: Lea

Jaa... det var tider det....

Jag minns när du gav honom den där saken... Det var det året som du och jag drog till österäng och käka en halv baguett var utan pålägg och smaska vodka för fulla muggar.. var det inte??

2008-07-30 @ 01:14:28
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0