Min vän heter José

Matt Mustang svängde förbi hos mig igår och lämnade mitt usb-minne och då bad han mig att ge Kissapan ett "snällt uppdrag" nu till Yran-helgen. Jag misstänker starkt att han börjar tycka att det är jobbigt att hans fru inte är som alla andra..

Jag tycker om Matt så jag ska såklart lyda. Typ.


Kissis, här kommer ditt uppdrag:
Du ska spendera ett dygn med en låtsaskompis. Han heter José.
José kommer att vara med dig överallt och det är viktigt att han inte känner sig utanför. Presentera honom för folk, se till så att han har någonstans att sitta. Bjud honom på dryck och mat (han gillar langos och järn) och viktigtast av allt (nästan) PRATA med honom! Ingen gillar att känna sig ignorerad. Det är ok att låta José planka in ifall du känner att du inte har råd att köpa biljett åt honom men hjälp honom med detta. Jag tror inte att han har varit på Yran tidigare så han kan nog behöva tips om vart det är bäst att hoppa över staketet..
Ska ni gå på nån såndär spelning kan du väl vara lite hjälpsam så att folk inte trampar på honom och så.

Han behöver även någonstans att sova, ska han sova i er säng måste du se till så att Matt inte trängs för mycket annars får du fixa en gästsäng åt nån av dem. Ett annat alternativ är ju såklart att du fixar ragg åt honom, José är singel och tackar nog inte nej till en bortamatch.


Var nu en schysst polare och se till så att José känner sig som en i gänget.

Kommentarer
Postat av: Kissapan

Varför fick han inte heta TOMMY??

2008-07-31 @ 15:14:47
Postat av: Rantamäki

Kissapan: För att han inte är LaboLinas låtsaskompis, han är ju DIN!

2008-07-31 @ 18:00:29
URL: http://www.klartduvagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0