Lite av dagen

Jag fick presenter när jag hämtade barnen hos Rantamäki igår:




Jag öppnade brevet:




Jag trodde hon skulle vara snäll. Men jag fick tillbaka Wargentin t-shirten som jag gav henne när jag lämnade kidsen. Sen fick jag också en lök. Fulgul och säkert skitäcklig.




Dags för lite modebloggsinslag. Köpte nya handskar igår, dom passade perfekt:




Tyckte att det luktade lite skumt när jag satt eller var runt matbordet. Där stod en tillbringare.




Just det.. Vi har äntligen byggt klart Fritzl-hörnan:



Nu ska vi bara lura ner nått av barnen och komma på en bra ursäkt för försvinnandet för det andra. Nej, just det... jag är ju alldeles ovetandes.

Förövrigt är jag stokad över uppdraget. Förutom att vi ska till Östersund imorogn för att sen åka vidare till Stockholm och till sist Göteborg. Tycker mest synd om Mattis som måste spendera en hela dag med mig på tåget, när kan knappt kommer att kunna äta något. Kanske kommer att bli något grinig.

Jag är desto mer stokad över att ge Rantamäki sitt andra uppdrag för veckan på fredag. Det hoppas jag att hon ser fram emot. Fast å andra sidan kommer jag att få mitt andra då. Hm.

Hjälp oss nu att komma in på bloggtoppen.

/Kissapan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0