Sur surare surast

Jag har surat i två dagar över missen med Kissapans uppdrag, eller en och en halv dag. Jag har även spenderat en halv dag med att spela munspel. Jag kan inte spela munspel, jag är skitdålig på att spela munspel, jag försöker att lära mig att spela munspel. Mina grannar hatar nog mig nu.

Jag har iaf insett att jag måste sluta sura nu, fast fan. FAN. F.A.N! Det var ju ett så bra uppdrag och nu är det borta. Men jag ska sluta sura, snart. Imorgon kanske.

Kissapan vet jag inte vart hon är, jag tror att hon lever för annars borde jag ha hört nåt. Jag har varit för sur för att ringa själv. Inte på henne dock, det är inte hennes fel. Det är också surt, att jag inte har någon att skylla på.


Är det ingen av er som kan ställa upp som syndabock? Det skulle kännas så bra.


/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte jag!

2008-08-16 @ 22:53:32
Postat av: Patrik

Jag ställer upp, om du ger mig ditt munspel! Jag har tänkt köpa ett i flera år, bara för att bli en cool blueskille, men jag har aldrig tänkt på det när jag varit i närheten av musikaffärn.

2008-08-17 @ 01:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0