Straffingrar

Under onsdagen utförde jag mina straffingrar. Vi åkte tidigt på morgonen till min mor i Farstun för att plocka jordgubbar. Det var lättare sagt än gjort.

Annars var det rätt enkelt att utföra det. Till och med att cigga gick bra. Tror att jag är född till att vara utan fingrar eller tummar.

Ntå.



Macka med gurka


Close-up


Ciggpaus



Så här såg min tejp ut efter 3 minuters jordgubbs"plockande".


Sen åkte vi hem och laddade upp inför Yran med sömn, inte Pulpa. Tyvärr, men nödvändigt.

/Kissapan

Kommentarer
Postat av: Lea

Men hallå... vad hände med msn??

2008-08-05 @ 21:51:46
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: jul

Usch.

Äcklig jordgubbsbild.

Det ser ut som att någon huggit av dina fingrar och tejpat över såren.

2008-08-06 @ 13:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0