Random tokiga outtakes från LDN dag 1

Norskarna är politisktkorrekta. Jag trodde att det var ett rum för dom som blev trötta i benen, men J-L sa att det var en skylt för bönerum.


J-L hade tröjan ut och in, men sket i att vända på den. Det kallar jag anarki.


Jesus Lover heter ju inte Jesus Lover för intet. På flygplatsen daskade hon fram folkbibeln och läste i den.



I bussen fick jag förklara det här med att slå vad och om odds för J-L. Jag ville slå vad om att Mary-Anne skulle grina när vi komfram till busshållplatsen. Jesus Lover fattade inget trots att jag förklarade och förklarade. Sen när vi väl kom fram så förlorade hon själv hela vadet, för det var bara hon som grinade. Vi andra två skrattade tills vi dog. Sen gick vi hem till vår lyxvilla i Hampstead.


När vi hade vilat klart i lyxhuset så gick vi på lyxpub. Där serverade dom fina öl. Inte så goda, men fina.



Stället hette Tootsies. MJ skulle ta en bild med mig och namnet, men orkade inte flytta sig. Notera senilsnörena.



Vi drog till Camden istället för lyxkvarteren. Det passade oss bättre. Här är i i Stallarna och käkar stark kinamat på ett litet ställe med porrspeglar.


Jesus Lover aka the Precious one daskade åter fram en bibel på Dublin Castle. Vi andra drack öl.


Mary visade sitt rätta ansikte. Här började vi att experimentera med grimaser..


..vilket resulterade i detta: ( kortet är taget på The Good Mixer, men ingen Amy var där. det var dock Brian McFadden som MJ raskt kastade sig över. Det visade sig dock att det var en kopia från Australien. Det hindrade inte MJ att slicka hans tonsiller)



/Kissapan.

Kommentarer
Postat av: Rantamäki

Du det saknas en bild va?

2008-08-12 @ 12:55:44
URL: http://www.klartduvagar.se
Postat av: Precious

ja.. hon tog bort bibelbild nummer två. kanske blev hennes ångest över den kristna systern för stor?

2008-08-12 @ 13:00:15
URL: http://timesonfire.blogspot.com
Postat av: Mary-Anne

Det var en kväll full av skratt!!!

2008-08-12 @ 19:45:40
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0