Min vän heter José (och INTE Tommy Bohlin, okej)

Här kommer en bildkavalkad. Sukta nu riktigt efter att få vara min vän.


Jag och José har förfest på Olssons kulle. Men det var den töntigaste människan jag träffat, så fort kameran kom fram så fnissa och sa "öh, men för fan. Inte på mej". Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att han var straight.



Trots att han är en tönt så gick det bra att skratta åt honom.


Jag bad honom att ta ett kort på mig, när han fick tag i kameran ser man klart och tydligt vilket kön han föredrar.



Men, eftersom E-mail är en upptagen och respektabel man som bestämt avvisade Josés snuskiga antydningar, så var jag tvungen att gå en promenad med honom och säga ett par tröstande ord.


Vi gick till en annan förfest, som inkluderade andra än bara oss. José bytte nu kön och ville supa ner mig. Som tur är så är jag en vuxen människa och vet när jag ska tacka nej till okända män som bjuder på dricka eller annat.



José blev påfrestande, så vi tryckte ner honom i skoskaften.



Jag och José ville se något annat av Yran än Uschtersund, trots allt kostar det mycket för att se alla band som spelar så fint. Så vi gick till ett öltält.


Sen gick det över styr. José fic någon för mycket under västen och däckade under ett bord på Kajplats 1.


 När José nyktrade till träffade han en annan låtsaskompis som hette Sven-Bertil. Dom två gick tillsammans hand i hand bakom en Baja Maja för att kasta upp kvällens Langos. Det gjorde inget tyckte jag, såg likandant ut på vägen upp, luktade till och med lika.

Sven-Bertil och José hade ett bra förhållande. Förutom under fredagen när Säktert! spelade. Då fick jag dras med honom igen. Tur att det var en övergående fas, för en kvart senare gick dom till en kissbuske och låg med varandra.

Snippetisnappetislut. Så var sagjäveln om José slut.

/Kissapan


P.S Såg Kent. Han var mitt bästa band.








Kommentarer
Postat av: Lea

Fan, du är bra på att ta hand om polare alltså! Och han fick ligga till och med! Det är riktigt bra gjort!

Ser fram emot att träffa honom, kommer han med till London?? 5 dar kvar!

2008-08-05 @ 22:22:25
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: Kissapan

José? Till London? Den tönten. Trodde att the Hippodrome (gaygaygay) hade stängt. Då har han inget där att göra.

2008-08-05 @ 22:26:02
URL: http://klartduvagar.se
Postat av: Kicki

Petade José ner något i din öl?...

2008-08-05 @ 23:09:43
Postat av: Kissapan

Kicki: Det tror jag inte, eftersom detta var ett dygn tidigare. Jag tackade ju nej, såg du väl?

2008-08-06 @ 10:48:02
URL: http://klartduvagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0