Kiss & Make Up

Jag har så mycket smink på mig just nu att jag inte kan le för då spricker allt! Här står jag på jobbet och känner mig så jävla fånig.. Ingen har sagt nåt dock men jag är övertygad om att de pratar om mig när de lämnat butiken.
Dessutom undrar jag över Kissapans "spioner", är det folk jag inte känner eller? Hitills har ingen av våra gemensamma vänner varit in. Vem fan känner hon i den här byn som jag inte känner? Strax efter att jag hade öppnat kom det in ett grabbgäng som inte såg ut att kolla nåt på kläderna, de satte sig i vår soffgrupp och bara satt där, smygtittandes. Jag är övertygad om att de smygfotade mig också, och skrattade.
Det här uppdraget har fått mig att bli paranoid helt enkelt.
 
 
Såhär har dagen sett ut hittills iaf:

Här har jag just kommit in efter morgonpromenaden med hunden. Inte helt pigg.


Kläder valda, det fick bli jeans och t-shirt. Är det "vardagskläder" nog? Nu ska jag dyka ner i sminkväskan.


Första lagret foundation är på, det blev sju lager till sen..


Kolla, nu börjar min hy anta den där fjortisorangea tonen!


Färdig! Det går inte riktigt att se på bilden hur jävla mycket smink det är men det är verkligen VANSINNIGT mycket! Huvudet vill liksom falla framåt av tyngden, så mycket är det.


Framme på jobbet och redo att starta arbetsdagen. Det blåste en del när jag var påväg ner, därav den "snabba" frisyren..


That's all for now folks!

/Rantamäki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0