How to wear all your make up

Hemligheten bakom förmågan att bära allt sitt smink är att istället för att korrigera under dagen så lägger man bara på ett lager till. Då blir det sådär härligt kakigt och tjockt.

Här lägger jag på lite mer:



Sen kom Maria och spionerade på mig, jag antog att hon var lejd av Kissapan med det var hon tydligen inte. Hon hade bara läst om det på bloggen och tyckte att det var hennes medborgerliga plikt att kolla så att jag skötte mig:

SpionMaria hade bara en sak att anmärka på, att jag hade för lite läppstift, så jag la på ett lager till.


Strax efter detta när jag kom upp från källaren så ser jag plötsligt en teenage mutant ninja-ettan komma smygandes bakom ett bord. Meh! Det där teenage mutant ninja-barnet känner jag nog allt igen tänkte jag och precis då så hoppade en teenage mutant ninja-tvåan fram från sitt gömställe. Jag hör ett fniss från nånstans, snurrar runt och ser Matt Mustang stå och filma mig med samma iver som en amatörsnuskgubbe på en nudiststrand. Tydligen fick jag godkänt iaf och tur var väl det för så här mycket smink är det inte hälsosamt att bära.

Jag vet inte om ni någonsin kommer att få se filmen, det kanske är bra det. Om ni ändå vill så är det Matty M  som ni ska tjata på.


Nu är sminket borttvättat så jag säger Roger över Roger ut.

/Rantamäki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0