Hemlighet

Dagen är dagen innan vi ska åka. Jag har svinmycket att packa, men det sket jag i. Åkte och fikade och speade Fia med knuff istället. Sen har vi handlat en massa roliga saker. Senilsnören till mina glasögon tex. Det är det nya svarta. Och sprit till en kommande kräftskiva som Rantamäki säkert inte kommer att bli bjuden till. Den hålls här och det är bara coola människor som ska hit.

Vi köpte även en flaska vin, nu ska jag berätta hemligheten: vi har bröllopsdag idag. Fast inte på riktigt, men eftersom jag är så gemen och åker iväg med mina systrar under vår riktiga bröllopsdag så spontanfirar vi med tvåan ikväll. Ettan är fortfarande i landsexil.

Nu vädjar jag till er. Inga telefonsamtal som stör ikväll, tack. Troligtvis är det ni som blir mest störd. Usch, inser nu att det låter incestiöst eller vad det heter.

/Kissapan

P.s Jag har tagit över mobilbloggandet så jag kommer att smygblogga under kvällen. Det gillar ni va? Utan Matt Mustangs vetskap..

 Just det, sen kommer jag också att komma med Rantas helguppdrag senare under vinfyllan.

/Kissapan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0