Frågestund

Patrik skriver:
Men shit vilken housewife du är! Sugen på att bli bortgift?

Svar:
Jadu Patrik.. Jag vet inte om du bara kollade på bilderna och helt missade texten, eller så är du en av de fyra personer som tror på att Kissapan kommer att kunna göra om mig till en husfru från 50-talet. Hur som helst så tror jag inte att du vet vad du ger dig in på med en sån förfrågan.
Jag pratade iaf med min far om saken och han vill veta hur många kameler han får. Lägg ett bud så får vi se helt enkelt.


/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: Patrik

Är det farsan din som är Rantakyrö, ledare för gruvtolvan uppe i Chiruna? Isåfall kan jag tänka mig att spränga lite berg å jobba åt honom ett tag, för att få tillgång till (bland annat) din hand. Jag har hursomhelst inga kameler att erbjuda, om det inte gäller cigg förstås, även om det nu är en dromedar på paketet. Höhö.

2008-08-05 @ 23:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0