Dagens uppdrag?

Idag gav jag mig själv ett eget uppdrag. Det var att sova helt djävulskt länge, sen gick jag ut med hunden, åt lite frukost och sen gick jag och la mig och sov ett tag till.

Jag tror att jag ska ge mig själv det uppdraget flera gånger, jag lyckades skitbra!

När jag väl hade släpat mig upp på riktigt så gjorde jag en massa tråkiga saker som att städa och diska, precis när jag skulle till att hugga in på badrumsäcklet så ringer Öjje, min styvpappa, och frågar om jag vill ha oväntat besök. Jag funderade på att säga "nej, jag vill skura toaletten" men sen ångrade jag mig och svarade ja. Fem minuter senare var han, lilla J och yster liten här och hängde. 
De hade varit uppe på Sylarna och vandrat, fjällmuppar som de är.

 
Nästa vecka (typ imorgon) börjar Matt Mustang att jobba igen och då kedjas Kissapan åter fast framför spisen så förhoppningsvis är saker och ting tillbaks till det normala snart, här på bloggen alltså.

Spännande va? Nu har ni nåt att se fram emot helt enkelt.


/Rantamäki

Kommentarer
Postat av: Krille

hahaha... du e störd!

2008-08-18 @ 17:06:15
URL: http://www.allapolare.blogspot.com
Postat av: Rantamäki

Inte alls. Jag är helt fantastiskt normal!

2008-08-18 @ 22:46:53
URL: http://www.klartduvagar.se
Postat av: 1ulia

2008-08-18 @ 22:58:06
Postat av: Julia

Buuu. Vad kassa ni är.

Lägg ner bloggen eller jobba på för fan. Det är ju stiltje.

Jag har inget att läsa på dagarna...

2008-08-18 @ 22:59:30
URL: http://harmapan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0