Redovisning numero 4

Som sagt. Det är bara nästan lika kul att klä ut en son som det är att klä ut en barbie. Men han blev fin, och för att citera Mat Mustang "design över funktion", det är nog ganska viktigt att lära barnen att prioritera tidigt i livet. P.S han har inte grönt kort än.



Sen kom Peter Blod, Aka Papa Pete för att plocka upp grabben. Också en viktig grej att lära sina barn. Välj rätt umgänge.

Han är ju glad iallafall.

I vintras var vi på en liten tillställning som heter Johan Kantermo Invitational. Nu har dvdn kommit ut.



Nu till dagens workout. Studsmatta med ett litet barn. Jobbigare än man tror. Dessutom kan det sluta i katastrof om man som mamma inte har gjort sina knipövningar. Det har jag, nu iallafall. Men, så har vi haft studsmatta ett tag.


Men sen pillade han på kameran igen, den lille fan. Innan jag hann ingripa så tog han ett modekort på min fresyr för dagen.


Nu kom Cristin på Mag Åre förbi med deras nya pickis. Jag och Matt fantiserade ( fast det var nog Matt Mustang som stod för det mesta) igår om den nya pickisen. Om hur den skulle vara dubbelt så stor som Crigets, alltså det fetaste man sett i sitt liv. Lite besviken blev vi allt. Roky tog bilden förövrigt, om det var någon som tvivlade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0