Rantamäkis första uppdrag

För att ni ska lära känna Rantamäki så skall hon göra samma uppdrag som mig. Vi håller nu tummarna för att hon faktiskt skall göra något "remotly known as creative", vilket inte händer särskilt ofta.

Som ett litet sidouppdrag slänger jag med en utmaning: under dagen skall det ätas frukost (någon gång mellan åtta och nio), lunch (någon gång mellan tolv och ett) samt middag (valfri tid, men efter klockan 5). Dokumenteras med tid på kameran.

Oj, oj, jag känner nu att det kanske inte är realistiskt för Rantamäki att klara min utmaning, men det återstå att se.

Själv bävar jag mest för att dokumentera mitt uppvaknande, som alla andra brukar jag inte vara som vackrast just då. Fast det kan inte vara värre än detta.

Kommentarer
Postat av: malin

haha. frukost mellan 8 och 9. LYCKA TILL.

2008-06-25 @ 20:43:21
Postat av: Kissapan

Ha, jag vet. Det var därför det blev ett sidouppdrag. Inget som hon behöver tejpa tummarna för när hon inte klara det. Däremot måste hon leva med skammen.

2008-06-25 @ 20:52:00
URL: http://klartduvagar.blogg.se/
Postat av: Ranta

Meh! Jag ska nog visa er..



..tror jag..

2008-06-25 @ 21:02:53
URL: http://klartduvagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0