Rantamäki - signing off

Här kommer då slutligen det slutgilltiga slutet på min dag:
 


21.11 Middag. Nångång efter fem stod det ju och elva minuter över nio är efter fem. Sen om det kan räknas som mat är ju en annan femma. Matlagning är inte ens i närheten av nåt jag är bra på men jag kan koka makaroner, värma spenat och steka bacon.
 


22.02 Fotboll kallas det för.
 


22.43 Jag tycker att det är tråkigt att "ingen reklam tack-skyltar" inte respekteras men jag antar att det är smällar man får ta.
 


23.01 Smider bloggplaner med Kissapan över telefon. Visst ser jag lite sliten ut efter denna sjukt långa dag?
 


23.44 Leker safari i stilmallens djungel. Jag kan verkligen ingenting om sånt här, fast jag kan sjukt mycket mer än Kissapan.
 


23.51 Funderar på att diska. Kommer på att jag hatar att diska.
Jag sket i att diska.
 



00.17 Storsa påpekade att jag hade glömt bort hennes middag. Oups.
 


00.19 Jag såg att det började ta slut på hundmat i frysen så det blev till att shoppa lite.
 


00.32 Kvällspromenad. Det var nån som hade bråttom och inte fastnade på bild.
 


01.00 Dusch. Nej ni får inte se mer.
 


01.06 Tog fram morgondagens hundmat ur frysen.
 


01.07 Det här gökuret brukade hänga i butiken förr i tiden. Sen trillade det ner och gick sönder. Idag kan jag har råkat säga till chefan att jag kunde se om jag kunde laga det. Det kanske jag kan, eller så kan jag ha tagit mig vatten över huvudet. 
 


01.14 Hur som helst blir det ingen urmakare av mig ikväll. Jag fick ju några nya godnattsagor med posten idag så med Jeffery Deavers senaste kryper jag ner i sängen och signar off.
 
 
Dessutom måste jag telepatiskt dunka Kissapan i ryggen och berömma henne för väl utfört uppdrag. Imorgon är det dags att dela ut nästa utmaning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0