Jävlar vad har jag gett mig in på?

Jag insåg precis att den här bloggen inte bara handlar om att jag ska få ge Kissapan uppdrag. Hon kommer ju även att säga åt mig vad jag ska göra! På nåt sätt har jag förträngt det fram till nu..

Jag har nog tagit mig vatten över huvudet helt enkelt. Fan vad kul!



Men men, nu är vi igång. Dagens redovisningar kanske har varit tråkiga för er kära läsare men jag tror att ni i framtiden tjänar på att veta lite mer om oss, det kommer antagligen att kunna förklara vissa av våra kommande uppdrag.

Vi fortsätter att pula (haha om man är norsk) lite med bloggens utseende. Matt Mustangs grymt, grymmare, grymmaste header la ribban eller hur? Jag ska försöka sluta tjata om den men jag är lite kär. Inte i Matt Mustang, han är gift, men i hans talang.

Dessutom försöker vi att lära oss alla funktioner här på blogg.se. Ett stort frågetecken är varför vissa kommentarer inte syns. Vi kan se dem när vi loggar in men de syns inte på bloggen. Nån som vet varför? Hjälp tas emot med stor tacksamhet.

Nu håller jag på att falla ihop av trötthet, att gå upp i ottan är ingen favoritsyssla för mig, så jag ska försöka fundera på tidig sänggång. Tvivlar på att jag lyckas men försöka ska jag.
  
 
På återseende
//Rantamäki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0