Ranta lär Tvåan grunderna i det svenska språket

Ok, eftersom jag varken är Kissiebella eller Kenza-Lee så är jag inte så överdrivet förtjust i att höra min egen röst. jag har helt enkelt aldrig haft behov av att vänja mig vid att lyssna på den. Därför är det lite ångestladdat med detta inlägg, det ska nämligen bli bloggens första videoinlägg!

Jag funderade länge på att skita i det men eftersom videoblogg is the grej så är det väl bara att ta tjuren vid hornen.

Nu kör vi:


En bra start tycker jag nog. Med tanke på att jag har två dagar till på mig ska jag nog kunna lära honom ett och annat.

Kommentarer
Postat av: Lea

Ja det är ju bra att farsan inte är den onda boven för en gångs skull! Fortsätt med det bra arbetet, Rantamäki!

2008-06-28 @ 23:37:14
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: Johanna

NEJ NEJ NEJ - sluta! var snäll mot barnet, han har det jobbigt nog som det är! ROKY, liksom? Tänk på hans kommande skoltid, det kommer inte att bli lätt. Som moster känner jag moget ansvar och säger nej till det här (Lea gjorde inte så bra ifrån sig på den mogna ansvarsfronten, så någon måste ju göra det)...

2008-06-29 @ 18:23:06
URL: http://timesonfire.blogspot.com
Postat av: Kissapan

Hahaha. Han såg en "jävla mygga" idag.. haha... det tog jag ur honom med spöstraff, det gillar du va Johanna?

2008-06-30 @ 22:20:43
URL: http://klartduvagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0