Kissapans andra uppdrag

Kissapan ska ju som sagt på kryssning i helgen, kryssning med en såndär stor-stor båt. Hon ska åka på denna båt med en massa andra människor, några av dem känner hon dessutom och en av dem fyller år. Hon kan ha fått för sig att denna kryssning ska bli nån slags semester men icke. Klart du vågar tar nämligen inte semester, det har jag helt demokratiskt beslutat. Ni har fattat vart detta är på väg va? Hon ska ju såklart få med sig ett uppdrag att utföra på båten, som en hemläxa fast på bortaplan.



Är ni beredda nurå?
Here goes:
Kissapan ska på båten, efter dess avgång, bege sig till incheckningsdisken/ informationsdisken/ receptionsdisken (jag vet faktiskt inte vad disken ifråga kallas men den som finns i båtens "centrum" där man får hjälp med allt) och där ska hon beställa ett Big Mac & co. Om personen då säger "va", "ursäkta" eller nåt ska Kissapan säga: Cola att dricka tack. Om hon då får svaret att de inte serverar Big Macs på detta ställe ska hon kräva att få tala med kapten. Jag vill att hon säger: Jag KRÄVER att få tala med kapten!

Detta måste filmas eller åtminstone ljudupptas, men helst filmas. Vi kan väl helt enkelt säga att kameran ska vara inställd på video men fukar det inte att regelrätt filma så räcker det om den är med och spelar in samtalet. (Det är förövrigt helt lagligt att spela in samtal så länge man själv deltar i det)


Egentligen hade jag velat att hon skulle upprepa detta på olika ställen av båten; restaurangen, baren, shoppen, osv men jag tvivlar på att hon fixar det. Fler än en gång ger dock rediga bonuspoäng.


Jag har även hört rykten om att det kommer att finnas alkohol på den här båten och detta är såklart ett riskmoment. Jag vill därför be er andra som ska med på denna resa att hålla lite koll på henne. Påminna lite, kanske hjälpa till att filma. Speciellt en person, preggo-Julia, tror jag kan vara användbar till detta.
Så därför: Help me Obi-Wan Jullan, you're my only hope!



Lycka till nu kissapan, och trevlig resa!

Kommentarer
Postat av: Kissapan

I´m totally game. Nästan iallafall, men det blir svårt att komma till östersund på söndag med tejpade tummar och förklara det som ",ehm vi har ett projekt".

2008-06-27 @ 21:26:46
URL: http://klartduvagar.blogg.se/
Postat av: Lea

Jag lyfter på hatten! Ska bli ett RENT nöje att se filmerna!!

2008-06-27 @ 23:28:47
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: Kissapan

Vad händer om dom inte säger, vi har inga Big Macs här, utn kanske bara ligger på golvet och kvider för att det står en full, dumm och ganska ful tjej med matroshatt på sniskan? Ska jag fortfarande kräva att få tala med kapten?



2008-06-28 @ 09:34:50
URL: http://klartduvagar.blogg.se/
Postat av: Julia

I´m also game.

Kameran är laddad.

2008-06-28 @ 11:44:57
URL: http://dickipedia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0