Just det!

Det ÄR helt sjukt att hon redan är vaken. Och med hon så menar jag jag.
Jag försökte gå och lägga mig någolunda i tid igår, messade Kissapan på facebook sista gången vid kvart över tolv. Kom i säng inom en timme efter det.
Klockan fem i morse hade jag fortfarande inte lyckats somna.
Det är absolut inte ovanligt att jag är vaken klockan fem på morgonen/natten, det hände senast i förrgår, men nu hade jag ju ett batteri av väckarklockor som väntade endast ett fåtal timmar bort.

Men jag lyckades!
Jag är vaken, kameran har redan använts ett par gånger. Dessutom är del ett av mitt sidouppdrag utfört, frukosten är äten. Före klockan nio.

Dagen har börjat helt enkelt.


//Rantamäki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0