Finaldags!

Nu är mitt uppdrag äntligen över, eller ja det tog slut klockan 18.00 men jag har inte haft tid att skriva om det förrän nu. Helgen har varit rolig men ack så utmattande. Jag är som sagt inte den som går upp i ottan och jag viker mer än gärna en heldag åt att ligga på soffan och kolla på Buffy. Nu kom det en Tvåa och försökte jaga upp mig i sängen så där okristligt tidigt och sen skulle jag dessutom ha energi till fullt ös medvetslös hela dagen.
Barnen skulle dessutom ha mat stup i kvarten, jag fattar inte hur folk har tid att äta sådär ofta?
Jag måsta väl ändå få påstå att jag faktiskt ha klarat mitt uppdrag i alla fall. Jag lämnade tillbaks båda barnen med (typ) alla kropsdelar i behåll och med en hel del nytillskott i ordförådet.
Klart och betalt!


Bildbevis på sista dagen som tvåbarnsmorsa kommer här:


Den här burken hittade jag i pojkarnas väska när de kom och jag fattade aldrig riktigt varför den låg där. Till slut frågade jag Ettan, "nämen vi brukar äta det till frukost" säger han då. Så då fick de göra det. Själv åt jag havregrynsgröt.



Efter frukost gjorde vi oss snygga.
 


Här.. ehm.. bäddar pojkarna sängen? Det var planen i alla fall.



När lunchen var avklarad gick vi ut och gjorde "slime".



Slimet bestod av potatismjöl och vatten.




Seriöst, det är skitkul!



Tvåan tyckte att det var för kladdigt.




Sen slutade det att regna så vi tog fram vattenslangen istället.



Och sen lite mer film.



Om jag nån gång får egna barn kommer de att få sjukt fyrkantiga ögon. Det är ju som bekvämt att veta var man har dem..



Jag påbörjar middagen och Tvåan ser sin chans att sno kameran. Schetsnyggt..



Lök stod på menyn. Såklart!



Pojkarna hittade en ny säng att hoppa i. Min säng.



Styrketår



Sen åt vi middag, hade kuddkrig, vek pappersflygplan, kastade boll och gick på promenad med Storsa och vips så satt föräldrateamet i soffan och ville ha tillbaks sina "små änglar".

Snipp snapp snut, så var detta uppdrag slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0