Dags att börja redovisa kanske?

Det här är helt sjukt, vet inte vad man ska kalla det, ödet kanske, men dessa uppdrag var ju för att ni skulle få veta lite om vilka vi är. Grejen är ju bara att allt har varit helt tvärtom idag. Normalt så är det Kissapan som jobbar och håller på hela dagarna medan jag sitter hemma framför datorn dygnet runt.

Men här kommer då min dag, vi börjar med morgonen:
(observera att jag har datumstämplat alla mina bilder så att ingen ska tro att jag fuskar)



07.20-08.10 Klockorna ringer, det krävs ett par stycken för att jag ska vakna. Utöver dessa fyra har jag fem till utplacerade i rummet.


08.11 Jag stapplar mig upp och försöker väcka Storsa, min hund. Normalt så går vi alltid en promenad innan frukost men nu var klockan skittidigt så hon vägrade.


08.26 Jag försöker mig på frukost istället, mellan 8 & 9 var ju uppdraget. Jag brukar äta gröt på morgonen men sylten var slut så det fick bli knäckebröd och kaviar istället.


08.29 Startar upp datorn.


09.16 Frukosten uppäten, funderar på att gå och lägga mig igen.


09.47 Tar mitt förnuft till fånga och väcker hunden istället.


09.49 Ut på hundpromenad, det regnar och är sol samtidigt. Jävla jämtland..


10.25 Gör i ordning Storsas frukost. Påminner lite om det som Kissapan inte åt till lunch va?


10.27 Kastar lite smink i ansiktet. Sen försökte jag hitta kläder, min garderob ser ut som ett ställe där det är svårt att hitta något. Sket i att ta kort på den med flit.


11.08 Skriver en inköpslista.


11.12 Borstar tänderna.


11.15 Kissar.


11.22 Tar ut hunden på en snabbkiss innan jag går på jobbet.


Fler bilder orkade jag inte ladda upp men jag jobbar på saken. Återkommer inom kort med mer redovisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0