Strafftummar!!!

.. ha. Inte en chans, trots att Matt Mustang tycker att det vore lämpligare, roligare och mer effektivt.

Sitter på tjotta just nu och har gjort den jag klev upp. Kände mej något åsidosatt under frukosten, hängde ut med huvudet genom dörren och försökte lista ut vad killarna hade på sina mackor. Sen kom Matt med en tallrik fil och müsli iallafall. Och kaffe, som lämpar sig bättre i avloppet, undrar hur länge han har låtit det puttra i bryggaren. Om jag hade haft en kniv så kanske jag hade kunnat skära i det svarta guldet.

En bild på min frukost. Försöker att inte tänka på alla bajspartiklar som cirkulerar i rummet.



Annars? Jo fint.

Det här har jag hunnit med: hängt tvätt, och stoppat in en ny tvätt medans Mattis och Tvåna prompa.

Läst alla mina 31 bloggar jag läser på daglig basis. Tyvärr var det endast 10 som var updaterade, så det gick fort. Det mest intressanta (läs längsta) var Alex försök att sätta dit 118 100.

Jag har hunnit läsa igenom mina dagstidningar, Länstidningen, Östersunds posten, Aftonbladet och Expressen. Fantastiska nyheter.

Jag hittade två oberoende artiklar som gör mig väldigt orolig. Aftonbladet skriver och Expressen rapporterar. Känns det inte som att djuren försöker att ta över världen?

Sen kom tvåan och ville att jag skulle läsa för honom. Jag ledsnade ganska snabbt eftersom han redan kunde alla textbubblor. Sen tröttnade han på mej för at jag försökte övertyga honom om att det Ettan läste för honom igår, var fel. Fast det var det inte.


Nu har Ettan stuckit och fiskat. Hoppas att hans kompisar har fiskekort, för det har inte han. Vi tillämpar uppfostringssättet "Learning-By-Doing".
Tvåan leker hos "Assmuss" och Matt Mustang leker med trimmern ute, så nu sitter jag här, alldeles ensam och funderar på att öppna en spa-avdelning för mig själv.

Återkommer.

/Kissapan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0