Som en katt bland hermelinerna

Här kommer Kissapans helguppdrag:

Imorgon, lördag, ska Kissapan närvara på en liten tillställning kallad Rockaway Boat. Där ska hon se ett av sina favoritband nämligen A*TEEM.

Jag vet vad Kissapan planerar att ha på sig, sin A*TEEM-jacka. Men så blir det inte.

Kissapan ska istället kasta loss från hamn klädd som en hiphoppare. Jag vill se baggy pants, oversized tee, kepa, sneaks och bling. Det vill säga hela konkarongen! Alltså, vi vet ju att hon har det i sig så det borde inte bli några problem.



Här kommer lite inspiration:


Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Kissapan



Jag som ville ha min fina A*teem-jacka. Jag hade redan funderat ut en outfit, sailorhat inkluderad.



Jaja. Det är tur att man har vänner som Seb. Han har nu hookat upp mig med en schysst outfit, inkluive bling. Matt Mustang kommer inte att hänga med mig på hela kvällen säger han.Däremot kommer jag att ha NansthaGangstha med mig som sidekick. Det kommer att sluta illa.

2008-07-25 @ 12:06:37
URL: http://klartduvagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0