Snusmumriken?

Kissapans nästa uppdrag blir också enkelt, kanske inte lika bekvämt men svårt ska det nog inte bli i alla fall. Kissapan ska nämligen skaffa sig en snusfylla.

 

Jag vill se henne bli grön, jag vill se henne raggla och jag vill se henne spy.

 

Eller ja.. Jag vill inte se henne spy, jag hatar att se folk som spyr men jag skulle finna det roande om hon spydde. Så elak är jag.

 

Så nu är det bara för Kissis att proppa käften full med snus. Fyll på till önskat resultat uppnåtts liksom. Låt Mat Mustang hålla i kameran.

 

 

 

Ett litet tips på vägen: Lilla J påstår att skruf stark nog är det bästa snusvalet för snabbt resultat.

 

 

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Kissapan

Oj, tack. Det skall bli ett nöje!

2008-07-09 @ 20:39:10
URL: http://klartduvagar.blogg.se/
Postat av: malin

får jag vara med? och förresten är ju kicki hemma i helgen så det kommer inte bli ett dugg svårt att klara uppdraget.

2008-07-10 @ 00:36:01
Postat av: Kissapan

Fan, Törley och snus matchar va?

2008-07-10 @ 21:02:25
URL: http://klartduvagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0