Snusmumrik

Vaknade klockan 7.30, en lördag. Blev klarvaken när det gick upp för mig vad som väntar: snusfylla, yay! Visst, vi ska ha ett gäng med vänner och Rantamäki över på sommar-grillmiddag, men vad spelar det för roll när jag ska färdas tillbaka i tiden. 8 år för att vara exakt.

Ojoj, vilka minnen. 7:an, Sporthallen, "jag har mens"-ursäkten bara för att man inte orkade vara med. Istället baksnusade vi. Jag ska dänga mina barn om dom blir oss. Det vore ju också konstigt om dom skolkar från gympan för att dom har mens.

Allt är förresten Rantamäkis fel. Hon flyttade hit från farliga Nacka, hade den farliga looken av kickers, och farliga korta tröjor som visade magen. Jag försökte att mobba henne för att hon var så farlig, i säkert två veckor. Sen blev vi fulla, jag åt kattmat och vi blev vänner. Det var i nian och det var tider det.

Tror förresten att Marianne har blivit våldtagen och rånmördad på Ldns-gator, för hon svarar inte på mina sms. Eller så är hon fortfarande full, det är en möjlighet.

/Kissapan

Kommentarer
Postat av: Kristina

Snus är köpt och dyrt var det.

2008-07-12 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0