Självklart..

..så sydde jag klart min outfit idag. Jag stod på jobbet och handsydde så att fingrarna blödde, det var inte alls kul.

En klänning blev det av det hela i alla fall. Den är tillverkad av en gammal top/linne/korsett-grej, två par avlagda jeans och en hel jävla massa sånt där vitt som man täcker jordgubbslandet med. (Nån som vet vad sånt vitt som man täcker jordgubbslandet med heter egentligen?)

Jag misstänker starkt att det kommer att dyka upp ett uppdrag då jag ska bära denna kreation men vi får väl se hur det blir med den saken.. Strafftumme känns som ett vettigt alternativ faktiskt.





Ikväll tänker jag gå och lägga mig i tid. Jag skiter i att det är fredag, jag är trött som en dåre.

/R

Kommentarer
Postat av: Kissapan

Grymt jobbat!

2008-07-26 @ 11:27:36
URL: http://klartduvagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0