Rekommendationer and such

Jaha. Det föll på min lott att rekommendera något för er att läsa när Rantamäki strular till bloggen.

Nickitita Min favorit i etern. Tyvärr brukar hon radera sin blogg lite då och då. Sen återuppstår den oftatst ett tag. Men ni har adressen nu iallafall. Spara!

Linda Rosing Komiskt geni.

Härmapan Det säger väl sig självt?

Halleboobiah
Roligt nog en blogg om bröst. Kristna bröst.

Jesuscamp Läs er till den kristna tron. I alla fall hur man beter sig som kristen

Bodega Allt för ett partay OCH snygg hemsida.

The Sun Skvallersidornas skvallersida, inte bättre än Perez, men roligare.

Googla er själv, eller stå för det år minstone. Jag brukar inte bara Goolga migf själv, utan även andra i min närvaro. Man vet aldrig vad man får.

Ja. Det var mina bästa sidor. Nu vet ni vad jag gör om dagarna.

/Kissapan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0