Redovisning Brus Sprinnstin

Oj, vilket trevligt uppdrag!

Här kommer redovisningen i bilder:

På väg från Jörg Bling som vi bodde hos. Av någon konstig anledning mådde jag inte helt hundra. Kanske var det för att ölen kostade 25 kronor dagen innan som ställde till det? När man kommer från en ort där ölen ALLTID kostar 59 kronor är det lätt att ta till i överkant.
 



Preggot var avundsjuk på min skylt, ville hålla i den en stund och känna sig viktig. Kung Karl som sitter med sin blonda fresyr i bakgrunde skämdes mest över att jag var med i hans gäng. Konstigt. Jag fick inte ens sitta på hans filt, utan var helt utfryst på min egna lilla kant. Men det var det värt, med en så fin skylt.



Glatt gäng på väg från parken som underligt nog hette Allmänna vägen. Vi är så lyckliga!





Jag försökte hålla mig till Kung Karl hela tiden. Inte för att det var mest bara han som kunde vägen, utan för att han tyckte att det var pinsamt. Kolla tjejen som spanar in mig.



Maling tog en bild på mig och min skylt på spårvagnen, men eftersom min telefon ligger i Öset så kan jag inte lägga upp den.

Man skulle kunna säga att det var bara jag och nån till som hade kommit på idén att gå och titta på Brus.




Eftersom jag inte fick ta med mig en skylt på pinne, så tog jag med mig bara skylten.



"Kolla Kung Karl, jag står jättenära dej". Han visar sin bästa min, som tack för Rantamäkis lilla påhitt.



Ntå, va fint vi har det. Julia fick inte plats. Nanster is sporting pillow-hair.



Nu var det slut. Synd.




En sak jag la märke till var att antingen så är alla människor Årefixerade eller så är dom bara dyslexsiska eller vad det heter. För den enda typ av kommentar som jag fick för min skylt var "har du åkt ända från Åre", "men, oj, Åre",  "kolla hon kommer från Åre". Ytterst märkligt. Fast å andra sidan kanske det bara var dom som är dumihuvudet som kommenterade, dom andra tycke att det var jag som var dumihuvudet.

En annan sak var att ölen kostade 45 kronor! Perfekt, tills vi märkte att det var folkpiss aka folköl, 2,8 procent.

Over and out.

Kissapan

 

Kommentarer
Postat av: Rantamäki

Jag tycker faktiskt att skylten var nästan fuskigt liten.. Men bra jobbat ändå. Nu förväntar jag mig att du väger upp den lilla skylten med en prilla i megaformat.

2008-07-09 @ 20:40:18
URL: http://klartduvagar.blogg.se/
Postat av: Kissapan

Men halla. Jörg hade sjukt dåligt med supplies. Inte ens en hammar, så vi fick tejpa fast kartongbiten.

2008-07-09 @ 20:43:32
URL: http://klartduvagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0