Redovisning av gårdagens SMS-roulett



Igår vart jag ju då tvungen att skicka sms till tre killar ur min telefonbok, dessa tre killar slumpades fram.
Såhär gick det:


Sms #1: Hej och tack för senast! Du bör uppsöka läkare, det har jag gjort. Hepåre.
Skickades till Andy O. Stackars Andy ringde upp ganska omgående, jag fick inte svara. Stackars Andy ringde då till vår gemensamma vän Lina och frågade vad det var för fel på mig. Lina fick inte berätta. Förlåt Andy!



Sms #2: Du, vi måste prata ring.
Skickades till Jens L. Jens ringde också upp efter ett tag, jag fick inte svara. Jag tror inte att det var så synd om Jens, han känner mig bättre och tog det antagligen inte på så stort allvar.



Sms #3: Jag är så jävla besviken! Tror inte du att ditt snack når fram till mig...
Skickades till Peter CC. Peter ringde inte upp men tidigare idag fick jag ett sms från honom där det stod: Durå, är du så mycket bättre? Kul tjejer, jättekul. Jag är datanörd, jag vet om allt som händer på internet. Sluta stör nu, jag har semester. Hinner inte spela med, ölen blir varm, helvete. Puss! Det är inte ett dugg synd om Peter helt enkelt.


Här ringer stackars Jens..

 

Nu 24 timmar senare har jag skickat ett nytt sms till dessa tre pojkar, där stod det: Hej och förlåt för det konstiga sms:et du fick igår. Det var ett skämt och allt har sin naturliga förklaring. Om du vill läsa den naturliga förklaringen föreslår jag ett besök på: klartduvagar.blogg.se Tack för visat intresse /Ranta 

Förhoppningsvis så förlåter de mig.

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra Ranta!

Bra Katrin!



Men framför allt:

Bra Julia!



Jag ska fan ha kredd för 66,66% av det där uppdraget.

2008-07-13 @ 22:23:02
URL: http://harmapan.blogspot.com/
Postat av: Lea

Rantamäki! Jag har mailat allt till kissapan men hon skrev ett sms från utlandet att jag ska skickad det till dig.. Skriv adressen i en kommentar på min blogg så skickar jag det när jag får det...Kommentaren kommer inte publiceras...

2008-07-14 @ 00:38:21
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: Lea

Eller vafan, du kan ju skicka på fejjan!

2008-07-14 @ 00:39:55
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0