Operation Husarrest

Många där ute har undrat hur det gick med resterande dag av toalett-arresten. Ja, hur fan tror ni undrade jag, tills nu när jag märkte att jag inte berättat för er.

Det gick bra.

7024 steg blev det, det motsvarar 4.63 kilometer. Tre bajsningar, vilket gjorde att jag fick  friskluft i tvättstugan, där finns nämligen ett fönster. Det bästa med att sitta där hela dagen var att jag behövde inte oroa mig för att missa något bara för att jag blev kiss- eller bajsnödig själv.

Fina naglar. Det tog mej tre timmar att slutföra dem, nu ser dom ut som nerbitna (trots att jag inte gnager) crackludernaglar igen.

Tre måltider fick jag serverade. Jag har visat hur det såg ut när jag åt frukost, tror jag. Så här såg lunch och middag ut. Thank god för Photobooth.




Lunchen var ris och kyckling. Midagen var mini-pizza. Som ni ser har jag förflytttat mig från toaletten och intog lunchen på golvet. Ombyte förnöjer.

Sen hängde jag mest.

Roligaste minnet? Jo, det var när jag skulle fylla fotbadet med varmt vatten. Datorn stod på handfatet och jag buttade ner den i handfatet, brydde mig mindre om vattnet som forsade och orsakade pool på badrumsgolvet. Nej, just det. Det var bara tragiskt och irriterande.

/Kissapan

Kommentarer
Postat av: Rantamäki

Jag tycker att det roligaste var att tvåan över huvud taget inte reagerade på att hans ömma moder aldrig lämnade toaletten.

2008-07-29 @ 22:56:35
URL: http://www.klartduvagar.se
Postat av: Kissapan

Det är för att jag alltid hänger på toaletten, tydligen.

2008-07-29 @ 23:11:51
URL: http://klartduvagar.se
Postat av: Lea

Haha! Märkte han det inte alls??? Vad sa ettan då?

2008-07-30 @ 01:11:32
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Ettan var borta nästan hela dagen. Sen fick jag förklara mej..

2008-07-30 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0