Oj.

Igår hände något. Förutom att solen var framme alltså.

Jag vart full. Inget konstigt med det, det brukar hända ibland, speciellt med hjälp av Kickio. Men igår, igår mina vänner vart jag full med min syster. Min KRISTNA syster (och en massa andra människor och norskar). Hon sitter här nu brevid mig, dagen efter dagen före och mår som en lite lite pöl tor jag. Ibland låter hon bara, framstöter små gutturala ljudelser som låter som ett "näe".

Så, mitt herrskap, omvänder man en präktig syster till ett praktfyllo.

Most memorable moment? Under efterfesten utanför HC, utan folköl, men med cigg och ramlösa/godis/chips började vi jämföra brännor. Som tjejer gör ni vet:


Så, nu är vi på väg mot den stora staden Östersund, med Bling i ena handen och Cristal i andra. Matt Mustang har börjat att mjukna lite, men han kommer inte att umgås med mig iallafall.

/Kissapan

Kommentarer
Postat av: Lea

Hahaha! Jag visste väl det!! Bra att du värmer upp henne för London-helgen!!

2008-07-26 @ 17:52:13
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0