Natural Born Snuser?

Nåja. Men här följer min redovisning av uppdrag SNUSFYLLA:

Rantamäkis förhoppning med detta uppdrag var alltså att jag (rätt orutinerad snusare) skulle uppleva en skön snusfylla på äldre dar. Med allt vad det innebär; snurrig, illamående, reducerad ansiktsfärg och slutligen en uppkastning (jag som inte ens kastar upp när jag är magsjuk).

Så här gick det:


Skruf STARK Lös... Nu är det bara att vänta, tänkte vi alla. Sved? Jo, då.


Men icke! SNUSFYLLAN uppenbarade sig inte... Försökte förgäves späda på med en tagg...
Rantamäki blev däremot så berusad av handbojornas(skymtas vid klockan) upphetsande effekt, att det lätt misstogs för en desperat!jagharinteluggitpåenmånadfylla...

Därefter följde ett par timmars(!) kedjesnusning. Till en början plusade jag på med en portionsprilla tillsamans med min Skruf Stark Lös. Men målet var ännu ej nått...

Spottade ut, och lade in tre(! igen) portionsprillor; två upptill på vardera sida och en nertill på mitten.
Nu! Nu infann sig Ann! Snusfyll-Ann! Nu snurrade det till lite extra, men väntade fortfarande på den andra Ann. Spy-Ann.
Hon dök aldrig upp....

Videobevisning kommer inom kort!

/Kissapan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0