Kissapans uppdrag #1 v.27 (aka Lady Mix-a-Lot)

Ok, ribban är lagd, jag har berövats på sömn under en hel helg. Jag har tvingats till matlagning. Jag har sett på Staj Wåjs fler gånger än jag kan räkna till. Jag har försökt duscha en fyraåring med vattenfobi. Jag har helt enkelt gjort en hel massa saker som jag inte har någon direkt fallenhet för. Som tur var har jag haft en åttaåring till hjälp.
Men vart var jag nu? Jojustdet, vid den liggande ribban. Hur ska jag kunna toppa det här?

Jag bestämde mig för att göra en Alex Schulman, jag snor en idé från någon annan.

Club Vegas-pojkarna kan det där med utmaningar och just mixerutmaningen kändes passande för en kissapa.

Jag lyckas tyvärr inte länka direkt till deras inlägg så jag har kopierat det viktigaste:
"Under 78timmar måste all mat man äter vara mixad. Dryck i alla dess former är OK. Hur ser ens bajs ut – om man bara äter mixad mat? Kommer man få problem med tarmarna? Hur äckligt är det att mixa köttbullar och makaroner? Hur skumt är det att mixa sina frukostmackor?"

Nu tyckte jag att 78 timmar var lite väl att ta i, jag tror helt enkelt inte att hon fixar tre dagar så vi minskar lite på tiden. 48 timmar får det bli.

Alltså Kissapan; under två dygn måste du mixa allting du äter. Du ska äta som vanligt och samma sak som resten av familjen. Fast du ska mixa din portion. Dryck är som sagt ok men allt annat ska finfördelas med mixer, även fil och flingor. Känner du för att äta lite chips? Kör på men de ska mixas först. En nattmacka kanske? Mixa på.



Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Kissapan

För i hela helvetet. Jag åker till östersund imorgon och till Stockholm på torsdagmorgon. Bajskorv.

2008-07-01 @ 18:15:00
URL: http://klartduvagar.blogg.se/
Postat av: Kissapan

Och, jag är så sjukt glad att jag hann äta middag innan inlägget.

2008-07-01 @ 18:18:31
URL: http://klartduvagar.blogg.se/
Postat av: malin

hahahaha.

2008-07-01 @ 18:32:17
Postat av: Kissapan

Haha, på dej själv. Gött att äta frukost på det sättet. Eller lunch. Eller middag. Glass däremot, det var det som stod på matsedeln imorgon...

2008-07-01 @ 18:34:43
URL: http://klartduvagar.blogg.se/
Postat av: Lea

Mmmmmmmm..... Jag lider fan med dig kissapan! Haha!

Hur ska du slå det här nu då?

2008-07-01 @ 18:54:22
URL: http://vamperilla.bloggagratis.se
Postat av: Kissapan

Lugn.. det kommer, men eftersom Rantamäki fick ett så långt uppdrag sist så räknas det som ett av veckans uppdrag. Det kommer ett på fredag alltså.

2008-07-01 @ 19:31:28
URL: http://klartduvagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0