Kissapans helguppdrag v. 27

Jag misstänker att Kissapan är lite sur på mig, vet inte riktigt varför men det kan ha att göra med de sms jag skickade till henne i natt. Men egentligen, är det verkligen mitt fel att hon inte stänger av ljudet på telefonen när hon ska sova? Är det mitt fel att hon har en monsterjobbig sms-signal? Hmm skulle inte tro det va? Jag har inte hört av henne än så det återstår att se om hon kan tänka sig ett bonusuppdrag i helgen, ni kan väl tjata lite på henne, det kommer bli kul.



Jaja skitsamma, här kommer ditt helguppdrag du din kissapa:

Du ska tillverka en skylt, jag ser framför mig typ en studentskylt men om det inte går funkar en vanlig stor kartongbit också.

 

På skylten ska det, med stor text, stå Jag har åkt ända från Åre för att se Brus Sprinnstin! (Om du vill får du byta Åre mot Duved men inte ens mitt rättstavningsprogram känner till din hemby..)

Denna skyllt ska du stolt bära på väg till konserten, i kön och, om säkerhetsvakterna tillåter, under konserten i fråga.

 

Bit av en kaka, eller hur?

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Kissapan

I´m game! Men jag vill veta the price för bonusuppdraget!

2008-07-04 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0