Jag hoppas att det inte var nån som tvivlade

För självklart lyckades jag med uppdraget!


Jag började med att ta mig till Duved för att styra upp det där med hatten:

På bästa countrymanér tänkte jag att jag kanske skulle kunna spela mig till en hatt.



När det inte funkade gav jag mig ut på byn för att jaga vidare och tada!



Dessvärre var det på en så kallad förfest som jag hittade hatten och jag fick ju inte förfesta så jag satte mig en bit bort och drack en öl.



Sen tog jag med mig Tommy som fotograf och begav mig mot festivalområdet. Där fick jag åkband.



Kolla där är hon! Jag tänkte posa lite med pennan men han i röd skjorta skrämde mig.



Här joddlar Kicki - sjukt fint!



Åhh Kicki! Här började jag försöka få kontakt, det funkade inte nå bra.



Så jag gick och klättrade på staketet bakom scen istället.



Ett vinnande koncept visade det sig!



En lustig sak som jag såg nu när jag kollade på bilderna; ser ni hur rädd hon ser ut?
Skräcken lyser ju i ögonen på henne! Jag undrar varför?



Här är den!



Firade med att smygsupa.



Sen drack jag lite ofentligt också.



Sjukt nöjd!



Sen kom Marita och tog tillbaks sin hatt, då kände jag mig halv..



Sjukt nöjd över att ha fixat det iaf, jag funderade länge på att ta strafftumme istället men sen bestämde jag mig för att inte vara en sån som bangar. Klart jag vågar liksom!

Nu väntar jag med spänning på Kissapans Brus-skylt.

Kommentarer
Postat av: mariell

Faan! Du e ju grym ju!

Helt galet att du lyckades..

Är väääldigt impad!!

2008-07-05 @ 10:22:28
Postat av: Rantamäki

Mariell: Jag säger tack, tack så mycket!

2008-07-05 @ 10:27:03
URL: http://klartduvagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0