Husarrest!

Det känns som att Kissapan har läst i min hemliga uppdragsidébok när hon komponerade mitt nya mission. Jag har haft en idé om nåt liknande till henne, i min bok fanns det dock lite bättre beskrivning om vad det skulle vara för outfit. Fru Kissapa får därför väldigt gärna utveckla detta lite.


Men nu till hennes kommande uppdrag nämligen husarrest med begränsningar. Jag och lillasyster (min alltså) satt och diskuterade vad vi skulle hitta på. Jag ville egentligen stänga ner henne i Fritzlkällaren men jag gissar att Matt Mustang skulle tycka att hon var i vägen där nere, då föddes idén om husarrest.
Att bara spärra in Kissis i huset är inget att hänga i julgranen, där har hon massor att göra. Att begränsa henne till ett enskilt rum däremot kan bli intressant. Därför ska Kissapan få spendera en dag på toaletten.

Från uppstigning ur sängen på morgonen till nedstigning på kvällen, hon behöver alltså inte sova där. Hon får göra vad hon vill där inne men hon får inte gå därifrån. Blir hon hungrig får hon se till att få mat levererad till sig. Datorn får följa med in men hon får inte ta in möbler och annat tjafs.

Är det så att någon av de andra familjemedlemmarna vill nyttja detta rum så borde det ju inte bli några problem, de är ju inte direkt blyga i den familjen. Skulle det dock uppstå en situation då någon vill ha en lite mer privat atmosfär får Kissapan tillfälligt förflytta sig in i tvättstugan.


Kissis kommer att motsäga sig detta uppdrag då hon tycker sig ha för mycket att göra så mitt tips är att se på det hela som en släng av magsjuka eller nåt. Då vill man inte heller spendera en dag på toaletten men är så illa tvungen.

Vilken dag hon väljer att utföra uppdraget på är valfritt men innan helgen ska det vara avklarat.



Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0