Förändringar på gång!

Vi har tagit det stora steget ut i cyberrymden och inhandlat en egen domän. Nu gäller det bara att nån (läs jag) tar tag i saken och flyttar bloggen dit. Tyvärr blir det inte riktigt än, jag måste ju spendera min lediga dag med att sy mina egna kläder. Det går lite sådär faktiskt. Man skulle kunna säga att jag inte har börjat. Jag hade ju tänkt att LaboLina i egenskap av sömmerska skulle få coacha mig men hon hinner inte. Jaja, det får väl gå ändå, typ. Kanske?

Men men, jag ville bara förvarna er om att jag förhoppningsvis kommer att flytta bloggen ikväll, det kan tänkas strula lite då och jag vill ju inte att ni ska må dåligt, få panik eller lida av abstinens ifall det inte går att komma in på sidan. Som substitut kan ni kanske läsa lite på en annan blogg? Kissapan kan säkert leta fram några adresser åt er, hon har bra koll på bloggvärlden. Om ni mår väldigt dåligt kan ni höra av er hit på telefonnr: 020-222 444 eller hit på telefonnr: 08-702 16 80



Så, nu var det sagt. Nu ska jag skutta ner på byn och köpa sytråd.

/Rantamäki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0